вторник, 8 ноември 2011 г.

Разиграване на наградки

Не съм участвала до сега в разиграване на такива награди, но винаги са привличали вниманието ми когато видя на някого в блога обява за такова събитие. Това списание обаче ми е любимо и го следя с най-голямо удоволствие и в руския му вариант. Затова реших този път да се запиша.
Руски разбирам и чета добре, но не искам да се излагам с елементарните ми знания по руска граматика :( Затова не мога да напиша адекватен руски текст в този пост.
За сметка на това, желанието ми е да популяризирам "конфетката" сред моите малко читатели :) Списанието е страхотно за любителите на бродирането!
Наградите са 3 и са по повод на това, че блога на списанието има вече над 700 постоянни читатели. Аз бях 714 читател :)
Ето линк към публикацията: ТУК
А ето и наградите:

Няма коментари:

Публикуване на коментар