четвъртък, 31 март 2011 г.

Награда! / Versatile Blogger Award

Получих награда в блога. И много, много вдъхновяващо ми стана! Изключително мило от страна на Petya да ме включи в 15-те вдъхновяващи я блога.
Много благодаря!
Трудно ми беше, обаче да избера точно какви 7 неща да кажа за себе си. Може би не са най-важните, но избирам според състоянието си в момента.
1. Винаги съм мечтала да бъда...майка :) Сега имам две дечица и когато осъзнавам колко е трудно, съм невероятно щастлива, че осъществявам мечтата си!
2. Родена съм в Панагюрище и много обичам този град и времето, през което съм живяла там.
3. Учих 4 години в техникум с профил електроника и 3 години след като завърших реших, че не ми е било достатъчно и изкарах още 5 в Техническия Университет! На финалната права се отказах и реших, че няма никакъв смисъл...написах и дипломна работа и така и не отидох да я защитя, защото не се чувствам инженер и не искам изобщо да се занимавам с това.
4. Обичам София, мястото където сега живея! Въпреки всичките и' негативи, смятам, че плюсовете също не са по-малко!
5. Много се ядосвам на мързеливите хора! Живейте сега, хора, ще мързелувате като умрете...колкото си искате, че даже и да не искате!
6. Обичам да съм навсякъде из България, но не обичам самия процес на пътуването. Винаги съм на тръни в колата и не мога да затворя очите си и за 1 секунда, дори когато сме на път 5-6 часа...а често го правим със семейството!
7. Не разбирам хората, които завиждат...вместо да си губят времето с това, защо не се постараят да направят или постигнат нещо.

Трудно ми беше и да избера само 15 блога, от които се вдъхновявам. Но все пак нека са това:
1. Lenocka
2. Hohla
3. Hristina
4. marcela66
5. svetta
6. Ganima
7. Rina
8. Kornishonka
9. Lina
10. Maria
11. mote
12. Olga
13. Penelopis
14. Temenuzhka
15. Masha

Ето и правилата, които носи със себе си тази наградка:
Да кажете "благодаря!", на този който ви я дава.
Да споделите 7 неща за себе си.
Да наградите 15-те блога, които ви вдъхновяват и да уведомите авторите им за това.

Успех от мен! И много благодаря на всички за вдъхновението!


Versatile Blogger Award


When you get the award you have to :
Thank the person who gave you the award and link back to their blog in your post .
Tell 7 things about yourself..
Award 15 favourites blogs and contact the bloggers to let them know they received the award.

8 коментара: