понеделник, 30 май 2011 г.

На последния ден от месец май!

След като получих наградата в блога, нещо се изкалпазаних и спрях да пиша. Не изоставила креативните си занимания, но нямах и много време.
Моите дечица едно след друго изкараха варицела и изобщо не беше леко, както казват, че протича при деца! И в рамките на един месец основното ми занимание беше да успокоявам и да се грижа за мрънкащи и хленчещи за всичко две глезоранчета :) Но вече всичко мина, сега съм пак на линия.
За малкото време, което съм имала, от ръцете ми излязоха доста неща (за моето темпо разбира се). Но количеството е изключително заблуждаващо :) Единственото нещо започнато и завършено от началото на април до сега е бродерийка с едно малко сладко коте. Не съм го изрязала и монтирала все още, но ме плаши идеята да изрежа панамата в точен кръг и затова го отлагам все още. Трябва да го монтирам в една пластмасова, прозрачна формичка за подложка за чаша. Така завършено ще е за подарък за един отминал вече рожден ден. Но държа да отбележа, че бях готова, но чакам една поръчка с комплектовка за бродиране на Орхидея. Поръчах я преди 2 месеца и въпреки обещаното, все още чакам :( Моделчето е от английското списание Cross Stitch Card Shop ( едно от любимите ми) За съжаление нямаше подбор на конците с номера, а само описание на цветовете и аз си ги подбрах сама :) Исках чадърчето да е в по-светли нюанси, но се оказа, че ДМЦ нямат такива сини. Започнах да го шия с наличните ми зелени, но нямах толкова близки нюанси и разших доста :) Сега чадърчето е малко по-тъмно, но на мен много ми харесва :) Направих колаж на процеса, за да не качвам много снимки. Горе, в ляво е снимчица от списанието, но е сканирано доста бледо, така, че не са много реални цветовете.

Няма коментари:

Публикуване на коментар