понеделник, 30 май 2011 г.

И пак подарък


На 3-ти май една приятелка имаше рожден ден. Напоследък доста често споменаваше, че рядко получавала подаръци бродерии, а тя шие доста. Знам, че харесва мишоци като модели в бродериите и конкретно едно "летящи мишки" на Наташа Млодецка, затова реших, че трябва да и' ги направя и подаря. Обаче с моето темпо...щеше да стане тоя замисъл за следващата година :) Затова навих друга моя приятелка по хоби да споделим труда и подаръка да е общ. Аз обичам много контурния бод, а в тоя модел е в голямо количество и затова си разделихме работата така: кръстчетата за приятелката ми, а за мен само КОНТУУУУУР :) Справихме се изключително бързо, за две седмици общо :) Днес гордата притежателка на бродерията го занесе в ателие за рамка и скоро се надявам да го покажа и напълно оформен. Ще попитам приятелката си дали разрешава да публикувам нейни снимки, за да покажа щастливо-усмихнатото и' лице в момента, когато видя подаръка си :) Като малко дете на лакомство се радваше, а на мен ми стана толкова хубаво, че успяхме да я усмихнем така широко!
За съжаление нямам снимка без контур, а на тоя модел изключително му личи колко оформящ е тоя бод!

Ето и гобленчето вече оформено от притежателката му :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар