вторник, 8 март 2011 г.

Честит празник!

Честит празник, мили дами!
Използвам деня с повод да покажа картичката си за Картчикофурийското предизвикателство 56 - Жените са цветя!

Реших, веднага кото видях темата, че ще използвам цветчетата "хамелеони", защото Жените определено са такива :)
Използвала съм и малко ръчно направена хартия. Не смятам картичката си за много добра, мааалко претрупана ми идва, но така се получи ... Лилавото не е най-любимия ми цвят, но това съчетание си дойде в процеса на работа и просто се отдадох, без да му мисля много :)
Макар, че снимахме с мъжа картичката многократно и от различни ъгли, не можахме да уловим всичките отблясъци. Цветчета се променят невероятно, от червено, през лилаво-розовата гама, до жълто, оранжево и сребристо. Затова слагам само 3 снимки, това е което успяхме да запечатаме :)

1 коментар:

  1. Картичката носи своето послание, красива е! На мен ми харесва! Поздрави!

    ОтговорИзтриване