неделя, 10 март 2013 г.

Просто красива бродерия


Крайно време е да съживя моето местенце. В последно време правя доста неща, но все не ми идва вдъхновение да показвам тук. Някак си странно ми идва да показвам на няколко места. Но все пак се надявам да намирам време и вдъхновение да пиша :)
Вдхновението този път не беше само едно, може би затова най-сетне седнах и започнах да пиша.
Днес имах много хубава среща с моите гобленарски приятелки. Там разбрах, че имам сродна душа и в картичкоправенето. А най-голямото ми вдъхновение, е че имам завършена много красива бродерия. Харесвам я толкова отдавна и се каня от както имам схемата да я направя. Поводът беше, че се включих в осмомартенската игра на моя любим форум, а дамата на която трябваше аз да подарявам, освен, че ми е много симпатична и страшно много харесвам всичко, което прави. Тя беше много мила с мен да ми изпрати пакет с красоти и лакомства, след като за съжаление аз не получих навреме подаръка си в коледната игра.
Така получих очаквания стимул да направя тази така бленувана от мен бродерия. Взех я от едно френско списание...публикувано някъде в интернет. След като я завърших, реших да сложа и малко бронзови висулки и копченца за акцент. Докато шиех, все си мислех да я оформя като капак за кошница за ръкоделия, но нещо не ми се получаваше добре и се отказах. За мой срам...подарих я така. Но  миссля, че се хареса :)

Преди висулките


И вече в окончателен вариант

Акцентите в лявата, цветна част

Ножичка за разкош!
И едно мини колибри с прелесно розово копченце за украсяване от дясно
 Това е! Много ми се иска да правя повече такива бродерии и да се харесват естествено! А с подаръка имаше и бродирана картичка, но нея ще покажа отделно.


Няма коментари:

Публикуване на коментар