понеделник, 5 декември 2011 г.

Малък коледен орнамент

Успях да реализирам една идея. Макар, че е мъничко, естествено на мен ми отне доста време да го направя. Но съм доволна от резултата. Идеята и схемичката взех от списанието The World of Cross Stitching - брой 184. Приготвила съм и още няколко малки ушити мотивчета на такава панамена лента, но трябва да се снабдя с канелени пръчици, за да приготвя още такива украшения, за мои приятелки :)И използвам публикацията да покажа и нашата елхица. Тази година вече е малка, за да поеме всички украси :) За следващата ще трябва да се снабдим с нова, по-голяма :)

2 коментара:

  1. Ей, супер! Много ми хареса на панамена лента и при това с аромат! И определено ще имате нужда от по-голяма елха, тоооолкова красоти си сътворила!

    ОтговорИзтриване
  2. Възхищавам се на бродериите, това е едно от нещата които аз не умея, но много ми харесват. Много красива украса!

    ОтговорИзтриване