вторник, 22 февруари 2011 г.

Диадема с цвете за втория рожден ден на една малка принцеса

Тази диадема я направих за няколко дена. Бавя се заради липсата на време за ръкоделие :( Днес малката дъщеричка на моя приятелка става на 2 годинки. Трябваше отдавна да съм изпратила колетчето с подаръчетата, но майсторенето наистина ми отне повече време от очакваното... Картичката с букета розички, която показах преди 3 дни е за приятелката ми. Тя имаше рожден ден на 19-ти :) Дано поне ги зарадвам много :) Има и още майторни неща за тях, но ще покажа по-късно.
Използвах пластмасова диадема за основа и филц. Има няколко стъклени мъниста и мулине ДМЦ, плюс прежда за плетене на една кука с ламе за подшиването покрая на диадемата. Ламето създава впечатлението, че преждата е сива, а точно това ми трябваше. Цветовете подбрах, защото подаръка ми за малката принцеса е една рокличка в сиво и чоропогащник с розово и сиво.
Идеята за цветето взех от тук: линк

Няма коментари:

Публикуване на коментар