сряда, 14 септември 2011 г.

Списания

Напоследък не намирам време за нищо креативно или пък да споделям тук. Обаче пък събирам все повече и повече материали за ръкоделстване.
За картички вече съм се запасила сериозно :) Скоро мисля да започвам коледната подготовка.
Днес обаче искам да покажа с какви съкровища се сдобих :)
Бродирането е старата ми любов...А беше време, когато само с това се занимавах :)
Имам доста списания, но предимно това, което се намира на българския пазар. От скоро, обаче имам възможността да се наслаждавам на любимите ми английски списания на живо :) И последната ми придобивка са 4 броя от тях! Този път подаръчетата във всяко от тях е по нещичко за бродиране :)
И както винаги казвам: "Сега остава само да седна и да действам!" :):):)

Последните два броя на Cross Stitcher:
С подаръците! Повече от чудесни! Обичам нестандартни неща. Къщичките ги видях на сайта на списанието и ги сложих в плановете си :)
Всичко има вътре, само да има кой да шие:Другите две:


С подаръците:
Чудесни коледно моделче на Маргарет Шери:
И още картичкиии:
Е, това е за сега!

1 коментар:

  1. Списанията са наистина чудесни, а подаръчетата още повече! <3 Аз съм намирала само италиански списания, и то скучнички... с предимно флорални мотиви.

    ОтговорИзтриване